Jimhijink1.reismee.nl

Umphang

Hoi iedereen,

het is nu al weer even geleden sinds mijn laatste verhaal. Op de laatste dag van de orientatie week zijn we naar monky town, op het moment dat we arriveerde zagen we overal al aapen gewoon rondlopen. toen we uit de bus stapten waren er al gelijk een paar apen om ons heen om te kijken of we iets hadden. we konden daar een zakje kopen voor 10 bath en als je dan de apen mee ging voeren gingen ze op je zitten pakten de nootjes uit je handen. Ik had ook al snel 3 apen op me zitten, wat eerst even wennen was maar daarna wel heel erg leuk. Ik had er alleen een niet al te goede broek voor aan omdat als er 2 apen vie mijn broek omhoog klommen ging mijn broek omlaag vanwege het gewicht.

toen we terug waren in ons kamp gingen we bijna direct door naar Bangkok. Eenmaal aangekomen in Bangkok ging iedereen eerst naar zijn hotel, om daar ook zijn tas maar toe te brengen. Ons hotel had een geweldig uitzicht en dus gingen we helemaal naar het dak wat eigenlijk verboden is om te genieten van het uitzicht. Eenmaal klaar gingen we met een tuc tuc naar het centrum de rit was heel erg leuk. Toen we eenmaal in het centrum waren konden we niemand vinden dus zijn we maar een bar ingegaan genaamd de pintsmann. Het was heel erg leuk daar we hadden live muziek en erg veel lol. Toen eenmaal de anderen arriveerden konden ze niet naar binnen omdat sommige geen 20 waren. Dus zijn we met zijn allen naar een kleinere bar gegaan waar iedereen kon drinken. En zijn we optijd terug naar het hotel gegaan.

Op zaterdag zijn we optijd opgestaan om een paar dingen te bezichtegen. als eerst gingen we naar het kingspalace.

Reacties

Reacties

Jerry

Ik hoor het wel je ben Veel te druk om af en toe te schrijven.
De nieuwe indrukken zijn ook geweldig leuk, en op Facebook zien we toch nog redelijk veel foto's van jou met anderen.
Geniet er maar goed van en fijne tijd daar.

Rob

Ik me niet voorstellen dat jouw momenteel een broek afzakt. Gezien wat jij daar eet ( Mac, KFC, pizza ect) en dan ook nog de nodige calorieën rijke drankjes. Ik denk dat het juiste verhaal moet zijn dat je zo gegroeid bent, dat de broeken je niet meer passen. Ze hangen vast zonder apen ook onder aan je kont.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!