Jimhijink1.reismee.nl

Bangkok

Hoi allemaal,

Ik ben gister veilig aangekomen, was wel erg moe dat ik eenmaal aangekomen in mijn hotel gelijk in slaap viel. Tussendoor wel een paar keer wakker geweest. En om 6 uur ben ik toch maar even gaan rondlopen. En ben ik veilig gaan eten bij de mac want dat kende ik. Ook merkte ik gelijk op dat echt iedereen die je wat vraagt ook echt iets van je wil. Dat je met zijn taxi of zijn tuc tuc gaat. Eenmaal weer terug op mijn hotel heb ik naar het wifi wachtwoord gevraagd en kon netflix gaan kijken. Dat heb ik dan ook gedaan tot ik in slaap viel. en de volgende dag om 7 uur wakker werd door de wekker die ik had gezet, het nadeel was dat het 7 uur nederlandse tijd was en dus midden op de middag Thaise tijd. Ik had dus de Bangkok Tour gemist. Dat was dan ook wel even balen. Dus ben ik maar zelf even gaan kijken wat ik even kom doen. En ik was mijn hotel nog niet uit of ik werd al benaderd door een man die mij wel een kleine tour door Bangkok wou laten zien voor 20 bath in vergelijking is dat nog geen 1 euro. En heeft hij mij dus een uur zitten rondreiden naar een grote budha en naar een tempeltje waar ik mijn schoenen moest uit doen en geen foto's mocht maken.

groetjes jim

Reacties

Reacties

Sabine

Hahaha Jim dat klinkt zeer relaxed allemaal. Netflix kijken en een gat in de dag slapen. Zeer sportief dat je wel zelf Bangkok bent ingegaan. Grtz Sabine

Petra

Hoi Jim, hoe is het nu met je? Wat een avontuur, niet?! Volgens mij ga je vandaag beginnen met de groep vrijwilligers. Heel veel plezier en hoor over aantal weken graag van je hoe het was. Groet Petra

Jerry

Hoi Jim Hoe gaat het daar zeker druk met al die meiden daar kun je al goed oefenen voor het nieuwe seizoen. Veel plezier daar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!